Masterpiece Mutakhir

Bayu malam mula menjilat embun pagi. Adi Tri masih duduk berteleku di studio skulptur. Kontang ilham. Juga kemarau yang panjang. Siswa tahun akhir seni halus itu mahu mencipta identiti. Dia mahu berdiri dengan signatur Adi Tri. Bukan merekacipta sesuatu mahakarya yang jelas dibayangi atau hanya imitasi pengukir arca gotik idolanya, Bayu Utomo Radjikin. Tapi arca yang bagaimana? Dia hanya ada Olga. Itupun cuma kepala.

Pemain mp3 dimainkan secara loop dengan volum yang sedang-sedang enak alunan melodi Quelqu'un m'a dit. Suara manja sensual Carla Bruni menyusup segenap ruang studio yang samar-samar dilontar cahaya mentol kuning. Wajah Olga ditenung dalam-dalam. Kepala yang diukir dengan jemari berbakat kurniaan ilahi itu jelas kelihatan realistik- walaupun telinganya hanya baru sebelah terbentuk. Mahu saja dicumbu semahu-mahunya bibir giur Olga yang masih lembab. Dengan harapan roh ditiup masuk bersama rengus desah akar berahi yang mula liar menjalar saraf-saraf sensitif bahagian tubuhnya. Ah! Tidak mungkin aku mampu menjadi seperti Pygmalion. Itu hanya ceritera dewa-dewa khayalan Greek, dia bergumam sendiri.

Hari ini masuk hari ke tiga ratus tiga Silvia pergi memutuskan ikatan filantropi yang bakal genap tiga tahun lagi dua hari. Semuanya gara-gara fokus luar biasa yang ditumpukan pada Olga. Ini komitmen untuk kerja kursus tahun akhir. Tapi Silvia semacam tidak mahu mengerti. 'Sangap tahap gaban' katanya. Tapi Adi Tri takkan mungkin melampias nafsu libido masing-masing di atas meja kerja studio itu lagi. Tiga kali kantoi berserta amaran keras dari Dekan sudah cukup mencalarkan sedikit, kalau tak banyak pun purata gred kumulatifnya.

Olga ditenung acap kalinya dengan tenungan arjuna 'air naik kepala'. Batang keluli setinggi 160 sentimeter yang sudah siap dibentuk dengan lengkungan anatomi seorang hawa didirikan di tengah-tengah studio. Palitan demi palitan adunan tanah liat berpolimer disalut dan dipalut membentuk batang tubuh perawan yang sangat mencanakkan syahwat. Dari hujung rambut,mata, hidung, telinga, leher dan ahh..dada. Dua biji bebola tanah liat ditonyoh masuk ke dua batang besi yang terjojol keluar dari kerangka anotomi untuk menampung payu dara yang agak spektekuler saiznya, 42D. Ah! Ah! Ah!

Adi Tri dapat merasakan adik jantannya, Dimitri yang sekian lama bermastautin di sebalik bokser kelabu tahi anjing itu semakin galak berereksi. Tangannya semakin laju mengukir binaan arca bahagian tubuh Olga. Struktur vagina idaman mula dibentuk hasil rengkuhan imaginasi liar tanpa limitasi. Spatula enkaustik dibenam ke celahan kelangkang Olga membentuk labia majora minora. Dikikis, diusap, diuli menyerupai klitoris lalu ditebuk liang ke pintu lautan asmara. Dijilat-jilat lalu merodokkan lidahnya ke lubang cinta itu denga penuh nikmat. Aneh, rongga vagina itu tiba-tiba berair, melekit, basah. Oh, rasanya aku tak mampu bikin kaki dan tanganmu lagi,Olga. Dimitri sudah hampir terjeluak. Arghhh!!! Adi cuba mengelak dari pancutan pramatang. Dia harus segera! Kepala Olga yang siap berwajah eksotik ala Björk Guðmundsdóttir itu - PLOP! dicucuk ke pangkal binaan kerangka yang sudah lapan puluh peratus menyamai homosapien. Bibir mungil Olga dikucup rakus. Tidak semena-mena satu kehangatan mula terasa menghembus balas ke pipinya. Haba mula dirasa menyelusuri segenap anatomi yang pada asalnya dingin kaku.

"Olga?". Adi Tri kaget. Ini memang suatu keajaiban yang terindah!

Olga hanya tersenyum manja. Sungguh realistik sekali senyuman itu walaupun tangan dan kakinya belum siap dibikin.

"Syyyhhh... ini rahsia kita, sayang! Ayuh tujahkan Dimitrimu ke lubang cinta!"

"Akhirnya aku berjaya! Masterpiece mutakhir dari Adi Tri! Yearghhhh!!!"

Di pagi buta itu dia hanyut dalam lautan berahi psikedelik. Terlalu luarbiasa nikmatnya sehingga dia terdampar kelelahan. Terima kasih Olga, bisiknya ke telinga Olga yang baru terhasil sebelah kiri.

****

"Woiii!!! Bangun! Apa dah jadi dengan kamu, Adi?", lelaki menghampiri usia separuh abad itu hangus dada. Siapa lagi kalau bukan penyarah kanan fakulti Seni Halus.

Dia tercengang. Cubaan untuk bangun terasa begitu berat sekali. Seperi ada sesuatu yang menghempap tubuhnya. Adi menguis-nguis kelopak mata dengan tangannya. Kotak fikir terasa kosong. Masih kabur dengan apa yang sedang berlaku.

"Lepas ni kamu tolong kemas barang dan berambus. Saya terpaksa gagalkan kamu tahun ini, Adi! I had enough of you".

Adi yang pada mulanya termangu-mangu kini hanya mampu sebik menahan kesal. Dimitri kebanggaannya masih terkonek rapat ke rongga vagina arca tanah liat yang sudah mengeras. Dia cuba menarik Dimitri keluar tetapi usahanya sia-sia saja.

"Olgaaaaa!!!"

9 comments:

Anonymous said...

Ketigax!

Keduax!

Kesatu!

lavender harum wangi said...

Saya sangat-sangat suka cerita ini. Hohoho

sahidzan said...

Peh! gua harap lu berkisah begini selalu.

Martini Muaz said...

moar lah moaaaarr!

mentega^^terbang said...

haha kasihan deh lho adi...

Päk Läng said...

wuuhuu

Anonymous said...

I ωanted to write you one νeгy little nοte to finаlly
give many thanks once again just fοr the loѵely ideas you've documented above. It has been so wonderfully generous with you to make freely just what many of us might have offered for an e book to help with making some dough for their own end, principally considering the fact that you could have tried it in case you decided. These techniques in addition worked to be the fantastic way to fully grasp that most people have the identical passion just like my personal own to realize a lot more with regards to this problem. I am sure there are thousands of more enjoyable opportunities ahead for individuals who discover your site.

My blog post www.telephonyworld.com

Anonymous said...

Heya i am for the first time here. I found this board and I
find It truly useful & it helped me out much.
I'm hoping to offer one thing back and help others such as you aided me.


Feel free to surf to my web site :: inspection photo

rumus roi perusahaan said...

Ini adalah alasan kenapa saya harus membaca postingan anda, kemarin pernah baca di salah satu situs..

Semoga bermanfaat saja ya